Позиция | ID | Име | Време | Възрастова група | Пол | Постижения | Точки | Рекорд | Бягания | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1
|
14940
|
Георгий Можейко
125 СОУ Проф. Боян Пенев |
08:17
|
11-14г.
|
Мъж
|
64.95%
|
100
|
06:44 |
30
|
|
2
|
15012
|
Матей Симеонов
ТУЕС |
09:16
|
4-10г.
|
Мъж
|
64.75%
|
99
|
06:08 |
28
|
|
3
|
14939
|
Роман Можейко
125 СОУ Проф. Боян Пенев |
10:27
|
4-10г.
|
Мъж
|
57.42%
|
98
|
07:23 |
35
|
|
4
|
13687
|
Александър Дукат
163 ОУ |
10:32
|
4-10г.
|
Мъж
|
56.96%
|
97
|
08:10 |
21
|
|
5
|
11902
|
Anakin Peuchet
Френски лицей Виктор Юго |
10:39
|
4-10г.
|
Мъж
|
56.34%
|
96
|
07:52 |
4
|
|
6
|
9154
|
Ирен Владимирова
133 СОУ А.С.Пушкин |
11:07
|
11-14г.
|
Жена
|
52.53%
|
100
|
11:07 |
15
|
|
7
|
10269
|
Александър Кабадаев
ЧСОУ ЕСПА |
11:40
|
4-10г.
|
Мъж
|
51.43%
|
95
|
11:10 |
17
|
|
8
|
13299
|
Кубрат Йотов
139 ОУ Захарий Круша |
12:37
|
11-14г.
|
Мъж
|
42.64%
|
94
|
11:57 |
10
|
|
9
|
15018
|
Дара Симеонова
20 ОУ Тодор Минков |
13:02
|
11-14г.
|
Жена
|
44.81%
|
99
|
09:23 |
25
|
|
10
|
15000
|
Андрей Дукат
163 ОУ |
13:03
|
11-14г.
|
Мъж
|
41.23%
|
93
|
13:03 |
6
|
|
11
|
12303
|
13:04
|
11-14г.
|
Жена
|
44.69%
|
98
|
12:52 |
3
|
|
|
12
|
15965
|
Калина Борисова
104 ОУ Захари Стоянов |
13:05
|
4-10г.
|
Жена
|
48.61%
|
97
|
11:56 |
14
|
|
13
|
9879
|
13:05
|
4-10г.
|
Жена
|
48.61%
|
96
|
11:56 |
15
|
|
|
14
|
13850
|
13:10
|
4-10г.
|
Мъж
|
45.57%
|
92
|
10:30 |
6
|
|
|
15
|
9035
|
13:24
|
4-10г.
|
Жена
|
47.46%
|
95
|
11:31 |
21
|
|
|
16
|
12991
|
Никола Владимиров
133 СОУ А.С.Пушкин |
14:53
|
4-10г.
|
Мъж
|
40.31%
|
91
|
14:16 |
11
|
|
17
|
6341
|
Андриан Георгиев
128 СОУ Алберт Айнщайн |
15:33
|
4-10г.
|
Мъж
|
38.59%
|
90
|
11:29 |
30
|
|
18
|
9724
|
16:02
|
4-10г.
|
Мъж
|
37.42%
|
89
|
13:06 |
19
|
|
|
19
|
4
|
Георги Станоилов (Junior)
ЧСОУ Св. Георги |
16:03
|
4-10г.
|
Мъж
|
37.38%
|
88
|
08:42 |
20
|
|
20
|
15264
|
20:08
|
4-10г.
|
Мъж
|
29.8%
|
87
|
11:48 |
32
|
|
|
21
|
16917
|
Виктор Боевски
ЧОУ Св. Климент Охридски |
20:36
|
4-10г.
|
Мъж
|
29.13%
|
86
|
08:26 |
4
|
|