Позиция | ID | Име | Време | Възрастова група | Пол | Постижения | Точки | Рекорд | Бягания | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1
|
14940
|
Георгий Можейко
125 СОУ Проф. Боян Пенев |
07:37
|
11-14г.
|
Мъж
|
70.63%
|
100
|
06:44 |
52
|
|
2
|
15012
|
Матей Симеонов
ТУЕС |
08:23
|
4-10г.
|
Мъж
|
71.57%
|
99
|
06:08 |
51
|
|
3
|
14939
|
Роман Можейко
125 СОУ Проф. Боян Пенев |
09:13
|
11-14г.
|
Мъж
|
58.37%
|
98
|
07:23 |
61
|
|
4
|
12440
|
Мартин Иванов
32. СОУ Св. Климент Охридски |
11:16
|
4-10г.
|
Мъж
|
53.25%
|
97
|
08:20 |
16
|
|
5
|
18464
|
Артем Ковалчук
132. СОУ Ваня Войнова |
11:16
|
4-10г.
|
Мъж
|
53.25%
|
96
|
10:03 |
4
|
|
6
|
14759
|
Калина Кържина
ЧСОУ УВЕКИНД |
11:20
|
4-10г.
|
Жена
|
56.12%
|
100
|
10:45 |
12
|
|
7
|
19191
|
12:28
|
4-10г.
|
Жена
|
51.02%
|
99
|
10:08 |
3
|
|
|
8
|
15018
|
Дара Симеонова
20 ОУ Тодор Минков |
12:49
|
11-14г.
|
Жена
|
45.57%
|
98
|
09:23 |
42
|
|
9
|
18087
|
Теодор Свободков
51-во СОУ |
13:11
|
4-10г.
|
Мъж
|
45.51%
|
95
|
11:48 |
9
|
|
10
|
19347
|
Джулия Митева
73. СОУ Владислав Граматик |
13:15
|
4-10г.
|
Жена
|
48%
|
97
|
10:46 |
5
|
|
11
|
4
|
Георги Станоилов (Junior)
ЧСОУ Св. Георги |
13:17
|
4-10г.
|
Мъж
|
45.17%
|
94
|
08:42 |
30
|
|
12
|
15485
|
13:31
|
4-10г.
|
Мъж
|
44.39%
|
93
|
11:44 |
19
|
|
|
13
|
19142
|
Симеон Балабанов
143 ОУ Г. Бенковски |
14:19
|
4-10г.
|
Мъж
|
41.91%
|
92
|
11:42 |
5
|
|
14
|
19141
|
Михаил Балабанов
143 ОУ Г. Бенковски |
14:38
|
4-10г.
|
Мъж
|
41%
|
91
|
14:00 |
6
|
|
15
|
10084
|
Stefanida Vorobyova
139 ОУ Захарий Круша |
14:39
|
4-10г.
|
Жена
|
43.41%
|
96
|
11:44 |
42
|
|
16
|
16427
|
Дарина Борисова
129 ОУ Антим -І |
14:42
|
4-10г.
|
Жена
|
43.27%
|
95
|
11:15 |
32
|
|
17
|
18656
|
17:58
|
4-10г.
|
Жена
|
35.4%
|
94
|
15:22 |
11
|
|
|
18
|
17061
|
17:59
|
4-10г.
|
Мъж
|
33.36%
|
90
|
10:28 |
19
|
|
|
19
|
17982
|
19:40
|
4-10г.
|
Мъж
|
30.51%
|
89
|
10:49 |
7
|
|
|
20
|
19691
|
Давид Бозаджиев
121 СОУ |
20:06
|
4-10г.
|
Мъж
|
29.85%
|
88
|
12:52 |
2
|
|
21
|
18973
|
20:35
|
4-10г.
|
Мъж
|
29.15%
|
87
|
10:48 |
5
|
|